Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim kocamın arkadaşları o mekanda içmeyecekler."

Çeviri:My husband's friends will not drink at that place.

3 yıl önce

4 Yorum


indarkness

neden will not yerine won't kullanamıyoruz

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullanabilirsiniz, bu tip kısaltmalar otomatik olarak kabul edilir. Sanırım şunu yazan sizsiniz "my husband's friends won't drink that place". Hatanıza daha dikkatli bakmalısınız.

3 yıl önce

asdzxvasd

rapor edin

3 yıl önce

benbizsens

friends of my husband olmadı, farkı nedir?

3 ay önce