1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ei cântă."

"Ei cântă."

Traducere:They sing.

February 19, 2015

6 comentarii


lightmanro

Adica doar la persoana a III-a SINGULAR! :)


GabriGabriela

De ce corect este "She sings" Dar in acest caz este fara "s", "They sing"?


litza1990

Pentru ca "s" se.aduga doar la persoana a III a. De exemplu: i sing, you sing, she/he sings etc


LarisaAndr15

De ce se mai pune are?


Nadia315508

Actiunea se petrece in momentul vorbirii si atunci se foloseste prezentul contiunuu. La pesoana a -III-a plural avem"they are singing" http://www.ecursuri.ro/cursuri-online/prezentul-continuu-limba-engleza.html

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.