1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ale to není tématem dne."

"Ale to není tématem dne."

Překlad:But that is not the subject of the day.

February 20, 2015

6 komentářů


ity762265

Proč that a ne this ?


Antonn152760

Proč nemůže být ... theme of the day?


Lukkan9973

Proč by tady nešlo použít "topic"?


JessSaros

"But it is not the the subject of the day." Nebylo uznáno. Nejsem si jista, jestli je to chyba, nebo jesti jen není zařazeno... Mohů poprosit o vysvětlení? Děkuji


MartinVrba3

Mohu se zeptat proč nemůže být na začátku however ?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.