1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You do not exist!"

"You do not exist!"

Çeviri:Sen yoksun!

February 20, 2015

9 Yorum


furkhan

Sen var değilsin dedim, sen yoksun'u kabul etmez diye. :D


Zodymania

sen mevcut değilsin.... reported...


bek.girl

benim merak ettiğim şey neden you do not yerine you are not ı kullanmadık


sosyopatkapital

exist ''var'' değil ''var olmak'' anlamına gelir, yani fiildir. o yüzden am/is/are kullanılmaz


Avni86

aynen ben de anlamadım ama exist fiil olduğu için böyle oluyor galiba


arjin02

Sen var değilsin dedim, sen yoksun çıktı


ethemoguz

sen mevcut değilsin kabul edilmeli !!!...


hakan229114

Yoksun olmadın daa


ikra27

Ha haha bilemefiniz mi yazık

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.