"We are going to finish eating."

Fordítás:Be fogjuk fejezni az evést.

February 20, 2015

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Pl6rOx

Eating szó érthetetlen!!!


JanosGrenc

miért hallom "íven"-nek az eating szót?


brigittacsilla

Be fogjuk fejezni az evest. Az olyan ha torik ha szakad akkor is megcsinaljuk. A megyunk befejezzuk ez evest. Az meg olyan vagy sikerul vagy nem. Lehet megint fel kell allni az asztaltol, de mi megfogjuk probalni. Aki tudja az angolt az mit szol hozza? En csak most tanulom ezt.


Kitzhun1

Abbahagyjuk az evést. Szerintem ez is jó.


Harga

Nem hagyjuk abba, előbb befejezzük, utána mehetsz nézni az esti mesét. Punk-tum. :)


bela0830

Megyünk befejezni az evést.??? mert pl. vmi miatt dolgunk akadt közben


twentypric

A kajálás szót azért nem fogadja el, mert esetleg van szlengesebb változata?


[törölt felhasználó]

    Az "eating" "íring"-nek hangzik a lassú változatban is!

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.