A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We are going to finish eating."

Fordítás:Be fogjuk fejezni az evést.

3 éve

8 hozzászólás


batinthesun

Vegzunk az evessel

2 éve

brigittacsilla

Be fogjuk fejezni az evest. Az olyan ha torik ha szakad akkor is megcsinaljuk. A megyunk befejezzuk ez evest. Az meg olyan vagy sikerul vagy nem. Lehet megint fel kell allni az asztaltol, de mi megfogjuk probalni. Aki tudja az angolt az mit szol hozza? En csak most tanulom ezt.

2 éve

Kitzhun1

Abbahagyjuk az evést. Szerintem ez is jó.

2 éve

Harga
Harga

Nem hagyjuk abba, előbb befejezzük, utána mehetsz nézni az esti mesét. Punk-tum. :)

1 éve

bela0830

Megyünk befejezni az evést.??? mert pl. vmi miatt dolgunk akadt közben

2 éve

twentypric

A kajálás szót azért nem fogadja el, mert esetleg van szlengesebb változata?

2 éve

fabriczne

Be fogjuk az evést fejezni - miért nem jó?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az is jó, bár szokatlanabb a szórend.

3 éve