1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My daughter is a waitress."

"My daughter is a waitress."

Çeviri:Benim kızım bir garson.

February 20, 2015

7 Yorum


Ramarslan

Kızım bayan garson. Olarak çevirdim hata verdi.

February 20, 2015

Selcen_Ozturk

bu şekilde kullanmıyoruz ki :) sadece İngilizcede kadın ve erkeklere garsonken farklı kelimeler kullanıldığından ipucu içinde (bayan) diye ek bilgi verilmiş.

February 20, 2015

BarCanDemi

waitress bayan garson demek

January 22, 2017

shrctk

NEDEN ÇÜMLENİN SONUNDA WAİTRESS ESS EKİ ALIYOR

March 14, 2015

mizinamo

Erkek garson - "waiter"

Kız garson - "waitress"

"actor, actress" (oyuncu) aynı.

Eskiden başka mesleklerle de kullanılıyordu (meselâ "poet, poetess; author, authoress") ama şimdi sık sık kadınlar için "ess"-siz kelimeyi kullanıyoruz.

July 28, 2015

Elif42997

Aynısını yaptım ama yanlış kabul etti

November 23, 2019

Hakangrel2

Türkçenin kadın erkek eşitliği çok saygı duyulası

December 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.