Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Pár slonů"

Překlad:A pair of elephants

před 3 roky

5 komentářů


kepi.cz

Bylo by zde možné použít i "A couple of elephants"? V češtině mi totiž příjde, že "Pár slonů" je mnohem pravděpodobnější "pár" ve smyslu několik než ve smyslu dvojice.

před 3 roky

Nemesis_NaR

Souhlasím s tebou, ještě doplním, že můj první překlad by byl "a few elephants." Problém je v tom, že byla dána anglická věta, která opravdu znamená "pár" jako "dvojice" a ne "pár" jako "několik", pro což my ovšem nemáme adekvátní výraz a tak vznikla tato česká věta.

Tudíž neboj, ohlásil-li jsi problém, tak bude doplněno.

před 3 roky

kepi.cz

Obávám se, že neohlásil, protože jsem jako obvykle zapomněl člen :) a dal jen "few elephants". Tím pádem sem si nedovolil nahlásit svůj překlad jako správný.

před 3 roky

richard_ll

Jo cleny, to je vecny boj. I muj :-(

před 3 roky

Nemesis_NaR

Nevadí, pokud "a couple of" a "a few" nejsou uznané ted, tak brzy budou.

před 3 roky