"She would have had children."

Fordítás:Gyerekei lettek volna.

February 20, 2015

9 hozzászólás

Népszerű témák szerint

GbornSzab

Kedves ABENHAKAN! Biztosan nem ez a megfelelő fórum ahol feltehetek néhány kérdést, ezért elnézést! Nem tudom hol nézhetem meg a nyelvi felmérő tesztem részletesen. Mi jó, mi rossz. Továbbá nem tudom értelmezni az 5/5.0 értékelést. Segítséged köszönöm.

May 21, 2015

jokutine

Én is csatlakozom. Miért nem múlt idő?


Jovan930765

Mert nem történt meg. Csak feltételezve van.


Angie170687

Lehettek volna gyermekei?


Abenhakan

She could have had children.


buszgabi

A coul/would have had.... az múlt idő nem?


buszgabi

Bocsánat, a múlt idő rendben, de a could és a would között a különbség, hogy a could a -hat, het?


evairenpinter

Feltételes múltban vagyunk. A "would have had" - "lett volna" - ennyi jelent. Vagy rosszul gondolom?


evairenpinter

A hibak, a hibaim engem is erdekelnenek.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.