Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"You are my horse."

Vertaling:Jij bent mijn paard.

3 jaar gelden

4 opmerkingen


WouterBoss

is You're my horse ook goed?

2 jaar gelden

IrisClaes

Ja 're is een afkorting voor are

2 jaar gelden

Aurora478188

Kan ook ' jullie zijn mijn paard' andere vertaling zijn? Wanneer is You 'jullie'?

2 jaar gelden

IrisClaes

dat kan niet omdat het anders in het nederlands ook paarden hoort te zijn omdat jullie meervoud is. als je in dit geval ziet dat horse e.v. is is you ook e.v., als er horses had gestaan was het wel jullie

2 jaar gelden

Verwante discussies