1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "You are my horse."

"You are my horse."

Vertaling:Jij bent mijn paard.

February 20, 2015

10 opmerkingen


keizer804084

Het is zo vervelend dat als je per ongeluk controleer drukt je het fout hebt. Kan dat veranderen?


WouterBoss

is You're my horse ook goed?


IrisClaes

Ja 're is een afkorting voor are


Matthew330918

Ja. You're = You are.


Aurora478188

Kan ook ' jullie zijn mijn paard' andere vertaling zijn? Wanneer is You 'jullie'?


IrisClaes

dat kan niet omdat het anders in het nederlands ook paarden hoort te zijn omdat jullie meervoud is. als je in dit geval ziet dat horse e.v. is is you ook e.v., als er horses had gestaan was het wel jullie


Sjoerd7531

jou kan niet jullie zijn


IdaDecoole

Hou weet je waneer you jij betekent en wanneer het jullie betekent?


sean007nl

Als het meervoud is

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.