1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Are they human?"

"Are they human?"

Fordítás:Ezek emberi lények?

February 20, 2015

8 hozzászólás


No.one2357g

ez fura mondat :)


LszlHarai

Miért nem többesszám, humans


BurisOrsolya

én azt értettem hogy "or they human?"


szabo-judit

Ők emberek? mért nem jó?


agifrom

En is ezt szeretnem tudni?


Harga

Ebben a mondatban "human" melléknév. Ha főnévként használod, többesszám kell. "Ők emberek?" - "Are they humans?"


guntunge

The Hungarian sounds more like: These are human beings?

I can't just ask: Ezek emberi? or Ök emberi? ?


Franci301086

Nem, ufók. Ki nem tudja eldönteni most komolyan hogy az ember-e vagy nem? :D

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.