Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O kadın benim olduğumdan daha yaşlı."

Çeviri:That woman is older than I am.

-1
3 yıl önce

9 Yorum


DIRT...DIVER

Niçin me degilde I am

0
Cevap ver3 yıl önce

buketsevcan

Bildiğim kadarıyla eğer iki "pronoun" da özne durumundaysa me/her/him yerine I/she/he kullanılır. Örnek: That woman is older than I am (İki taraf da özne durumunda). Eğer object(nesne) durumundaysa me/him/her kullanılır. Örnek: Ali loves him more than me (Ali onu benden daha çok seviyor, ben burada "object" durumundayım). Sorudaki cümle gündelik hayatta "than me" hali ile daha çok kullanılıyor.

3
Cevap ver23 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

tamamen doğru bir açıklama :) ve "than me" hali de alternatif olarak kabul ediliyor zaten

4
Cevap ver3 yıl önce

buketsevcan

Mutlu oldum:D

0
Cevap ver3 yıl önce

DIRT...DIVER

teşekkürler :D

0
Cevap ver3 yıl önce

O.Akkus

"O kadın benden daha yaşlı" misss gibi işte

0
Cevap ver3 yıl önce

mer866819

that yerine she gelmez mi

0
Cevap ver8 ay önce

Velikaraki

"to be" fili olmaktır.

0
Cevap ver1 ay önce

Velikaraki

That man is younger tan I am. O adam benim olduğumdan daha gençtir.

0
Cevap ver1 ay önce