Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My city has a subway."

Çeviri:Benim şehrimin bir metrosu vardır.

3 yıl önce

15 Yorum


pelerin71

benim kentimin bir metrosu var" niçin yanlış?

3 yıl önce

Emma-lee93

Raporlayın :)

3 yıl önce

evnurAye

Doğru bence city kent demek

8 ay önce

goksel777

Benim şehrimde bir metro var neden yanlış

3 yıl önce

MoonUnique

çünkü in my city demiyor :) şehrimde demeniz için in kullanmanız gerekir. o zaman cümle: there is a subway in my city - şeklinde olurdu. nasıl ki: I have an apple - dediğimizde benim bir elmam var diyorsak bu da öyle, şehrin bir metrosu var benim şehrimin oluyor sadece.

2 yıl önce

hasan913187

Ben de de aynısı doğru diyor

1 ay önce

ibrahim653537

benim ilimde metro var dedim Kabul etmedi il ile sehir ayri seyler mi

2 yıl önce

M542
M542

Şehrimin tramvayı var neden kabul etmiyor peki?:) or is it just wrong huh?!

2 yıl önce

Emma-lee93

Aynı şey değil. Tramvay = Tram

2 yıl önce

Doga679812

subway altgeçit demek ne alakaysa?

1 yıl önce

SelimTahaK

Hem altgeçit hem metro demek usa/uk da farklı

1 ay önce

Melisa276065

Şehrimin metrosu var dedim yanlış oldu???????

8 ay önce

Yasemin191816

Oradaki a yı görememişsiniz 1 anlamına geliyo yok sayamıyoruz

2 ay önce

Yasemin191816

How about doing some English training together. Come on my group UENHKV

2 ay önce

Eref285344

Şehrimde bir alt geçit var dedim yandım

2 hafta önce