"Afterhehadgone,thingswentfrombadtoworse."

Překlad:Potom, co odešel, šly věci od deseti k pěti.

před 3 roky

10 komentářů


AliGadi
AliGadi

potom co odesel, veci sly od spatnych k horsim should be accepted too

před 3 roky

OndraVever

Neuznalo mi to: "Poté, co odešel, to šlo od desíti k pěti."

před 2 roky

Nemesis_NaR

Jop, souhlasím. A toto je přesně jedna z těch vět, která se doufám přesune do speciálního skilu Idiomy...

před 2 roky

Jacob76279

Souhlasím. Sice to znamená to stejné, ale pro méně zkušené to může být matoucí, protože napíšou to co vidí. Holt máme pár věcí které se jinde říkají jinak no..

před 2 roky

vladimirleho

Neuznalo mi to: Poté co odešel se věci zhoršily

před 4 měsíci

LukasCafourek

poté, co odešel, se .věci zhoršily vs poté, co odešel, se věci ještě zhoršily

před 2 roky

Pavol11

proc nemuze byt potom co ON odesel,sly veci....

před 1 rokem

MALDA512

Jedná se o hovorovou větu s idiomem.

před 6 měsíci

tata119

Jako duvod k neuznani varianty s "on" to moc nechapu.

před 3 měsíci

marcela10072

Potom co on odešel šly věci od desíti k pěti. Neuznáno, proč? Děkuji.

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.