Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"After he had gone, things went from bad to worse."

Překlad:Potom, co odešel, šly věci od deseti k pěti.

před 3 roky

8 komentářů


AliGadi

potom co odesel, veci sly od spatnych k horsim should be accepted too

před 3 roky

OndraVever

Neuznalo mi to: "Poté, co odešel, to šlo od desíti k pěti."

před 2 roky

Nemesis_NaR

Jop, souhlasím. A toto je přesně jedna z těch vět, která se doufám přesune do speciálního skilu Idiomy...

před 2 roky

Jacob76279

Souhlasím. Sice to znamená to stejné, ale pro méně zkušené to může být matoucí, protože napíšou to co vidí. Holt máme pár věcí které se jinde říkají jinak no..

před 2 roky

LukasCafourek

poté, co odešel, se .věci zhoršily vs poté, co odešel, se věci ještě zhoršily

před 1 rokem

Pavol11

proc nemuze byt potom co ON odesel,sly veci....

před 8 měsíci

MALDA512

Jedná se o hovorovou větu s idiomem.

před 3 měsíci

vladimirleho

Neuznalo mi to: Poté co odešel se věci zhoršily

před 1 týdnem