1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He demands a chair."

"He demands a chair."

Çeviri:O bir sandalye talep eder.

February 20, 2015

10 Yorum


AhmetSafa2

O sandalye talep eder'i kabul etmedi. Sonuçta aynı anlama geliyor

March 4, 2015

RojhatCan

Senin dediğin '' He demands the chair '' . '' a '' veya '' an '' gelince cümleye bir anlamı katar.

January 21, 2016

aaelamine

Olmaz. Onun dediği "He demands a chair" veya "He demands chairs" anlamına geliyor.

June 21, 2019

aaelamine

He demands the chair o sandalyeyi talep eder demek.

June 21, 2019

_fatih_yilmaz_

Talep etmek=?istemek (want) ?

April 3, 2015

zechero

Ilginc

October 4, 2016

laka469769

o sandalye ister

December 10, 2017

Aliefeali33

A bir demene gerek yok

March 3, 2017

TURULBLG

"O bir sandalye rica eder" doğru olmalıydı

February 20, 2015

buketsevcan

"demand" in rica etmek gibi bir karşılığı yok. Fiil halindeki tek karşılığı "talep etmek".

February 20, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.