1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What do you do to stay in sh…

"What do you do to stay in shape?"

Překlad:Co děláš, abys zůstal ve formě?

February 20, 2015

9 komentářů


UdoBrojler

"Co děláš, aby jsi zůstal ve formě ? " Nepřijato

November 2, 2018

waj10

Také mi to nepřijali

February 18, 2019

kacenka9

ABY JSI je hyperkorektnost, která ale není gramaticky správně. Stejně jako aby jsme, aby jste... Je ABYS, ABYCHOM a ABYSTE. Gramticky přijatelné jsou také tvary ABY SES, atd., ale zrovna v této větě se nehodí.

May 13, 2019

AliGadi

my answer "co delas aby ses udrzel v kondici" should be accepted too

February 20, 2015

nueby

Thanks, done. Would you mind terribly reading and following https://www.duolingo.com/comment/7117296?

February 20, 2015

AliGadi

Thank you :)

February 21, 2015

jenda48

" Co děláš že se držíš v kondici" by mělo být přijato. Dáno čudlíkem

June 7, 2018

jenda48

s vaším překladem nesouhlasím, žádná podmínka v anglickém zadání není, dáno i jako připomínka.

June 7, 2018

ValaCZE

Když je sloveso +TO+ sloveso, je to vždycky podmínka "aby"

June 10, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.