"What do you do to stay in shape?"

Překlad:Co děláš, abys zůstal ve formě?

před 3 roky

6 komentářů


AliGadi
AliGadi

my answer "co delas aby ses udrzel v kondici" should be accepted too

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Thanks, done. Would you mind terribly reading and following https://www.duolingo.com/comment/7117296?

před 3 roky

AliGadi
AliGadi

Thank you :)

před 3 roky

jenda48
jenda48

" Co děláš že se držíš v kondici" by mělo být přijato. Dáno čudlíkem

před 4 měsíci

jenda48
jenda48

s vaším překladem nesouhlasím, žádná podmínka v anglickém zadání není, dáno i jako připomínka.

před 4 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Když je sloveso +TO+ sloveso, je to vždycky podmínka "aby"

před 4 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.