Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Proč nevyužít nějaký jiný program?"

Překlad:Why not use some other program?

před 3 roky

15 komentářů


IvanH7

Dobry den. Proc zde neni pomocne sloveso DO? Why do not use...???

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Pomocne "do" se nepouziva s infinitivem.

před 2 roky

IvanH7

tak Vaše odpověď mě tak zmátla, že jsem se na to musel podívat.....a tím pádem i naučit:) a pomocne sloveso DO se používá HLAVNĚ s infinitivem. Nebo sem už úplně zmatený?:)

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Mluvime o koze a o voze. Kdyz se tvori otazka nebo zaporna veta se pridava, az na nektere vyjimky, pomocne "do" a puvodni hlavni sloveso do infinitivu. Tady ale IvanH7 chce pridat pomocne "do" k slovesu ktere uz je v infinitivu. To ale nejde.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

A uznavat nebude. Odstranil jsem to. Znamenalo by totiz "Proč nevyužít jakýkoli jiný program?"

před 2 roky

dok.michaela

Why don't we use a different program? Mě to přijde jako správný překlad hmm?

před 2 roky

pianoDavid

Proc nepouzijeme jiny program? Mně ani ne...

před 2 roky

LukeF_13

Proč ne "Why not TO use... " ? Díky

před 2 roky

Nemesis_NaR

Já bych to popravdě řekl stejně jako ty. Takže by snad mělo stačit tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

před 1 rokem

FandaBene

Some else program by neslo?

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Ne, takovéto spojení se v angličtině nepoužívá.

před 1 rokem

Honzk580431

Nemělo by být v otázce any namísto some?

před 6 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Ne nutne. Kdybychom ho tam dali, tak by ta veta znamenal "Proc nevyuzit JAKYKOLIV jiny program.

Tady je to malinko osvetlene na prikladech "Some v zapornych vetach"

https://www.helpforenglish.cz/article/2006090402-some-vs-any

před 6 měsíci

ZuzanaKoco

Nemělo by jít využít another???

před 1 měsícem