1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У мене є телевізор."

"У мене є телевізор."

Переклад:I have a TV.

February 20, 2015

12 коментарів


pasha100894

"I have one TV." чому це правильна відповідь? у реченні не говориться про конкретику. Так, це і так зрозуміло, що телевізор один, але речення звучить " я маю телевізор" а не ОДИН телевізор


Milkho

Артикль the утворений від this й має приблизно те ж значення. Тому в курсі перекладається, як "цей". При перекладі ви можете використовувати обидва варіанти.
Артикль a/an утворений від one. Й він теж позначає однину. Чому б не використовувати обидва?


VMlIfL

I have a TV set. Видало помилку.


Ivan270923

Дійсно дивина. В перекладі дуолінго зазначено TV, TV set, television а приймає лише TV?


MuraD936440

Колись в школі вчили TV-set


Viktoria749362

Чому "I have a TV" не правильно? Пропонується переклад "I have television".


anmorgul

I have 1 tv? Один цифрою?


vovchyKO

Чому не зараховується telly?


2Cc1

В одному з тестів мені написали, що телевізор переводиться я tube, а тут уже невірно


Balzamina

Чому не приймає tube?


1oXG6

Не зрозуміло чому в дуолінго телевізор іноді буває : tube, TV,television... В чому принципова різниця?


Olly_1052

В українській мові також багато синонімів.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.