"Is he a boy?"

Traducere:El este un băiat?

February 21, 2015

34 de comentarii
Această discuție este blocată.


raluca67327

Am gresit unpic sunt incepatoare si cred ca din greseli invatam


florentina973181

Si eu sunt incepatoare. La inceput greseam mult dar acum ma descurc bine


miryam7593

În ce clasă ești??


ianmic1

De ce sa inversat Is cu He adica de ce nu e He is a boy?


Hmmmmmm.....yes

Pentru ca este la verbul to be,la interogarive,si la interogative se inverseaza termenii


mirunaspir1

Stiu cum e mie mi se mai intampla sa fie inregistrat altceva si cum ar fii "he is a man " si cand dau verificare este " He is a boy?" Chiar daca se aude altceva


Elena498614

Gramatical in engleza intr.o propozitie interogativa subiectivul, pronumele gen, eu, tu el, ea, se pun dupa adverbul este


GheorgheDriha

Observatia este buna


Amogsus69

Pentru ca e o propozitie interogativa si predicatul se pune inaintea subiectului


David945228

Pentru ca e o intrebare


Ionatan13

Eu am inceput aplicatia ! E ok


kevin122490

Eu am scris corect dar scrie ca am gresit!!!! Am scris la fel cum scria la corectare??????


BiancaMoca18

Asa am patit si eu..


Liliana830833

͡° ͜ʖ ͡°(⊙_⊙) e simplu!


Florentina581217

Raspunsul corect este el este un baiat.


MoroganMar

El este un băiat?


scarlatpau

Este el un băiat


DenisHarab

Eu am scris ,,Is he a boy"si imi spune ca am gresit si corect e ,,Is he a boy?".Nu era nici un semn de intrebare.


mirunaspir1

Mie mi se mai intampla ca in inregistrare sa zica altceva si gresesc ca ma induce in eroare ...


Robertpixe1

Corect este he is a boy


SaraCortojan

Eu am scris : Este el un băiat? Și mi-a arătat că este corect.


GachaCooki648207

Sunt incepatoare dar nu am gresit deloc


RobertTataru

Ce întrebare sttupidă


TeodoraMot1

Am gresit un pic la toate


Duolingobot.ro

Eu nu sunt începător dar am învățat mult și îmi placa!


Iunicorn7

Eu am stiut din prima


AndrewWolf25

Sunt umpic incepator


AndrewWolf25

Eu ma descurc de minune

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.