"Mám tvoje oblečení."

Překlad:I have your clothes.

February 21, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


MSc988193

proč nemohu použít zájmeno "tvoje" ve tvaru "yours" ----znamená to množné číslo VAŠE? Díky za odpověď-trošku v tom plavu....potřebuji vysvětlení.


ladavala

Na rozdíl od češtiny se přivlastňovací zájmena v angličtině dělí na dvě základní skupiny.

nesamostatná přivlastňovací zájmena - stojí vždy před slovíčkem, které přivlastňujeme (It is your car.)

samostatná přivlastňovací zájmena - stojí samostatně, tedy není za nimi přivlastňované slovíčko (The car is yours.)

https://www.helpforenglish.cz/article/2007011501-privlastnovaci-zajmena


Lenka88430

Jak poznám, jestli clothing nebo clothes. Obojí je oblečení...


kelnsi

můžu se zeptat co je fashion


tomzar

Ahoj,

'Fashion' je 'móda'

Dá se říci, že je to nějaký styl v oblečení, kosmetice, chování, atd. obzválšťě poslední nebo obdivovaný styl.

Hodně zdaru na Duolingu,

Tom


kelnsi

děkuji za odpověď


Lda897239

Prosím Vás, jsem tu jen krátce, jak se dostanu ke slovíckům, zájmenům,... Chápu to dobře, že tento program je ke cvičení, ale základní informace musím hledat jinde?


Katka1243

Když si najdete Duolingo na webu je v něm víc možností než v aplikaci. Mimo jiné jsou tam u většiny lekcí krom možnosti procvičovat i tipy kde vysvětlují základní gramatiku v lekci. Taky jsem objevila až nedávno


KarlikPanek

saty a obleceni maji v cestine casto stejny vyraz.. troufam si rict,ze nyni saty nosi casteji zeny a muzi oblek,oba pak nosi obleceni.. stale me mate co Duo po mne vlastne chce..


ladavala

Pokud i v češtině řeknu "oblečení" nepoznám z toho jestli jsou to šaty, kostým, oblek, sukně, kalhoty nebo košile. A proto je zde vyžadováno

"clothes" - the things that you wear, such as trousers, dresses and jackets

https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english/clothes?q=clothes

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.