"Is she pretty?"

Traducere:Este ea frumușică?

February 21, 2015

12 comentarii


GindeaMoni

Merge si draguta....nu doar frumusica

April 22, 2015

LidiaG2

Da ce simpatica nu se foloseste in romana? Cine-mi spune? Multumesc.

February 21, 2015

crbratu

"pretty" se referă exclusiv la aspectul fizic, deci se poate traduce cu "drăguţă, frumuşică". O persoană poate fi simpatică fără a fi frumuşică.

April 13, 2016

anamaria477746

Cu diacriticile astea care nu ma lasa sa avansez

December 21, 2015

VictoriaCociug

si de ce "ea este frumoasa?" nu merge? e doar o problema de ordine a cuvintelor in propozitie. imi pare mai romaneste decat varianta a 2-a propusa la raspunsuri corecte

April 7, 2016

crbratu

"frumoasă" ar fi traducerea de la "beautiful"

April 13, 2016

Felicia261335

Eu am scris " ...frumoasa ea?" Nu e corect?

December 21, 2016

SabinImbre

Pentru cine nu ştie limba engleză bine e un pic cam dificil să facă diferenta.

February 22, 2017

incuta

Eu am scris "E frumoasa ea" si nu e corect?

July 17, 2017

Maria20932

Prima oara tot la acest test "pretty" este "detul" (Destul de buna)(Pretty good)acuma "pretty" este "frumusica", cum adica?(va rog sa imi raslundeti!)

August 28, 2017

crbratu

În limba engleză ”pretty” poate avea mai multe sensuri. Când este folosit ca adverb (it is pretty good) se traduce ca ”destul de”. Cand este folosit ca adjectiv (pretty woman) se traduce (intre altele) ca”drăguț”. Exista și forme în care este substantiv sau chiar verb ;-) . O prezentare destul de completa gasești aici https://en.wiktionary.org/wiki/pretty

August 29, 2017

lzudaniel

Offff!!!!! Dacă o să reuşesc să învăt limba engleză doar cu Duolingo atunci eu voi putea să iau şi premiu Nobel

December 27, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.