1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Is she pretty?"

"Is she pretty?"

Traducere:Este ea frumușică?

February 21, 2015

13 comentarii


GindeaMoni

Merge si draguta....nu doar frumusica


LidiaG2

Da ce simpatica nu se foloseste in romana? Cine-mi spune? Multumesc.


crbratu

"pretty" se referă exclusiv la aspectul fizic, deci se poate traduce cu "drăguţă, frumuşică". O persoană poate fi simpatică fără a fi frumuşică.


anamaria477746

Cu diacriticile astea care nu ma lasa sa avansez


VictoriaCociug

si de ce "ea este frumoasa?" nu merge? e doar o problema de ordine a cuvintelor in propozitie. imi pare mai romaneste decat varianta a 2-a propusa la raspunsuri corecte


crbratu

"frumoasă" ar fi traducerea de la "beautiful"


Felicia261335

Eu am scris " ...frumoasa ea?" Nu e corect?


SabinImbre

Pentru cine nu ştie limba engleză bine e un pic cam dificil să facă diferenta.


incuta

Eu am scris "E frumoasa ea" si nu e corect?


Maria20932

Prima oara tot la acest test "pretty" este "detul" (Destul de buna)(Pretty good)acuma "pretty" este "frumusica", cum adica?(va rog sa imi raslundeti!)


crbratu

În limba engleză ”pretty” poate avea mai multe sensuri. Când este folosit ca adverb (it is pretty good) se traduce ca ”destul de”. Cand este folosit ca adjectiv (pretty woman) se traduce (intre altele) ca”drăguț”. Exista și forme în care este substantiv sau chiar verb ;-) . O prezentare destul de completa gasești aici https://en.wiktionary.org/wiki/pretty


lzudaniel

Offff!!!!! Dacă o să reuşesc să învăt limba engleză doar cu Duolingo atunci eu voi putea să iau şi premiu Nobel


1qrg

De ce nu merge ?tot interogativ este!

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.