1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Suntem noi europeni?"

"Suntem noi europeni?"

Traducere:Are we European?

February 21, 2015

6 comentarii


adr1an007

De ce nu merge... We are european?


Octavian27c

Pentru ca atunci cand se pune o intrebare verbul se pune in fata pronumelui. Cazul interogativ.


octaviamaria10

De ce nu este corect „Are we the European”? Vă rog, îmi poate explica cineva de ce uneori nu se folosește articolul hotărât ”the”?


iiai

Propoziția propusă de tine s-ar putea traduce: "Suntem noi europenii?" dacă ai adăuga un "s" la finalul ultimului cuvânt.


Nadia315508

Lipsa articolului hotarant mai ales cand substantivul este la plural ne duce cu gandul la un termen generic


7Dns7

Are we este corect !

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.