1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Many people want to learn la…

"Many people want to learn languages."

Çeviri:Birçok insan dil öğrenmek ister.

February 21, 2015

13 Yorum


ilyashakan

"dil" yerine "diller" diyince yanlış olmaması lazım


Emma-lee93

Türkçede saçma oluyor. Şuradan okuyabilirsin: https://www.duolingo.com/comment/1632177


YusufCemSo

çoğu insanı neden kabul etmiyor?


sefa592788

Language-s turkcesi tekil :)


magaEliMem

Diller olmaliydi


fdb66

'dil' yerine' lisan' neden kabul edilmiyor?


Emma-lee93

Boyle seyleri raporlayin :)


YasarBasaran

Türkçe de dil ve lisan aynı anlamda kullanılır


marcos418109

Dil degil yabancı dil diyorsun kabul etmiyor


Selahattin534576

"Birçok insan lisan öğrenmek ister" kabul edilmedi


hsumer

"Bircok insan lisan ogrenmek ister" yazdim, ret edildi. Duzeltilebilir mi?


Erdener804238

Dil yerine diller olmasi gerekmiyormuydu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.