"Jím, protože on vaří."

Překlad:I eat because he cooks.

February 21, 2015

4 komentáře
Tato diskuse je zamčená.


Sra532864

Proc tam musi byt cooks?? To s na konci slova??


STARrayna

Je to ve třetí osobě. A ve třetí osobě se musí dát -s na konci slova. Dáva se to i v případě Do na does to does je Do ve 3 .osobě takže je z něj Does.


PetrDuska

Jak prosím rozlišit, jestli he nebo him


ladavala

U osobních zájmen rozlišujeme jen dva tvary, dva pády. Jedním z nich je podmětový tvar (můžeme mu říkat také základní osobní zájmeno), což je tvar odpovídající českému prvnímu pádu (já, ty on…), a druhým je předmětový tvar (také se mu říká pádové osobní zájmeno), který zahrnuje všechny ostatní pády, které známe v češtině (mně, mě, mnou apod.)

Více se dočtete zde: https://www.helpforenglish.cz/article/2021091601-osobni-zajmena

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.