Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Už máš děti?"

Překlad:Do you have children already?

před 3 roky

10 komentářů


peibl1

Proč nemůže být "yet", když je v otázce?

před 3 roky

iPix
iPix

Ono samotné "yet" nemůže bejt. Protože celá vazba je "Not Yet" tedy ještě ne. Vlastně to by bylo Jestli si je už někdy v minulosti měl? Ta vazba "Not Yet" se používá spíše v Předpřítomném čase. Already je to, protože v minulosti nemůžeš říct.To se ptáš právě teď. Doufám že jsem pomohl :)

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Muze. Zrejme tam tato varianta pred 6 mesici nebyla.

před 3 roky

Saturnin20

Zdravím, Nevím, jak stará je tato odpověď, ale s "yet" to hlasí chybu.

před 3 měsíci

Pavel93449

Proč nemůže byt místo children kids?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

muze. takove odpovedi jsou prijimany

před 1 rokem

Iveta204308

To také nechápu proč "yet" je špatně.vysvetleni od iPix uz nechápu vůbec.vzdyt ta otázka přece je v přítomnosti tak nevím proč tam uvádí not yet a něco s minulostí. Prosím jestli to někdo umí vysvětlit byla bych moc ráda kdybych si to mohla tady přečíst, děkuji

před 2 měsíci

Lada806051

Have you children already? Proč to nestačí? Nebo Do musí být vždycky?

před 2 týdny

MilanB71

Do you have children yet? Může nebo nemůže být a když ne tak proč? Děkuji za odpověď Milan

před 1 týdnem

teta793549

Take bych to rada vedela

před 1 dnem