1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A boy and a girl eat."

"A boy and a girl eat."

Překlad:Chlapec a děvče jedí.

February 21, 2015

19 komentářů


MonikMen

Šlo by i Chlapec a dívka jí?


tomzar

Ahoj,

pro 3. osoby v mn. čísle v přímtomném čase se používá výraz 'jedí'. To samé platí pro sloveso 'vědět'. Tedy oni 'jedí' a 'vědí'.

Hodně zdaru na Duolingu!

Tom


Nemesis_NaR

Protože "oni jí" se zatím považuje za nespisovný tvar a proto ho neuznáváme


AloisVo

Duolingo to nepodporuje


Nikola133

proč mi to neuznalo ten chlapec a ta dívka jedí ? předem děkuji za odpověď


nueby

V anglické větě jsou dva neurčité členy. Ty se nedají překládat jako ukazovací zájmena.


AloisVo

Není v tom úkolu the = ten ta to


DeepAsLucian

nejde to proč mi to opravuje češtinu když si procvičuju anličtinu a mel jsem to anglicky dobre a cesky ne co je to za ruskou stranku


jgstcd

Protoze ceske preklady se musi pridat rucne, a nikdo se nebude obtezovat tim ze zamerne tam dava nespravne ceske vety jen abyste u toho nemusel myslet.


Daniel_Kucera

napsal jsem tam kluk a holka jí a neuznalo mi to :((((((((((((((((((((((((((((((((


Venca47182

Lze neurčitý člen přeložit také jako nějaký chlapec a nějaká dívka?


ValaCZE

Nějaký má v 99% své vlastní překlady - "some" a "any"..


Terka444285

Proč nejde kluk a holka jí??????


kacenka9

ĆTETE JIŽ EXISTUJÍCÍ VYSVĚTLENÍ!


LenochStalespici

Kluk a holka jí Proč to nejde?


LenochStalespici

"kluk a dívka jí" - to je přeci správný překlad "A boy and a girl eat" - teda chtěl jsem se rozčilovat, ale beru vysvětlení od @tomzar a @Nemesis_NaR "...pro 3. osoby v mn. čísle v přímtomném čase se používá výraz 'jedí'. To samé platí pro sloveso 'vědět'. Tedy oni 'jedí' a 'vědí'..." " ..."ONI JÍ" se zatím považuje za nespisovný tvar..."


yoko726808

Používáme i jí

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.