Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"A boy and a girl eat."

Překlad:Chlapec a děvče jedí.

před 3 roky

13 komentářů


MonikMen

Šlo by i Chlapec a dívka jí?

před 3 roky

tomzar
tomzar

Ahoj,

pro 3. osoby v mn. čísle v přímtomném čase se používá výraz 'jedí'. To samé platí pro sloveso 'vědět'. Tedy oni 'jedí' a 'vědí'.

Hodně zdaru na Duolingu!

Tom

před 3 roky

DankaEagle
DankaEagle

Proč?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože "oni jí" se zatím považuje za nespisovný tvar a proto ho neuznáváme

před 2 roky

Nikola133

proč mi to neuznalo ten chlapec a ta dívka jedí ? předem děkuji za odpověď

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

V anglické větě jsou dva neurčité členy. Ty se nedají překládat jako ukazovací zájmena.

před 1 rokem

rkaZigkov

Protože mělo tam být jenom'' chlapec a dívka jedí,,

před 2 měsíci

LenkaVagne

Mňa to občas opravuje ale nevadi naučím sa spisovne dva jazyky

před 3 měsíci

DeepAsLucian

nejde to proč mi to opravuje češtinu když si procvičuju anličtinu a mel jsem to anglicky dobre a cesky ne co je to za ruskou stranku

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Protoze ceske preklady se musi pridat rucne, a nikdo se nebude obtezovat tim ze zamerne tam dava nespravne ceske vety jen abyste u toho nemusel myslet.

před 2 roky

Venca47182

Lze neurčitý člen přeložit také jako nějaký chlapec a nějaká dívka?

před 2 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Nějaký má v 99% své vlastní překlady - "some" a "any"..

před 2 měsíci