1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The women drink water."

"The women drink water."

Překlad:Ty ženy pijí vodu.

February 22, 2015

4 komentáře


chladkovaaxd

Žena se napila vody, Pořád nechápu jak se u anglických sloves rozezná čas minulý,budoucí a přítomný! Děkuji


Nemesis_NaR

Angličtina má sice hodně časů, ale když nic jiného, tak jejich tvorba je jednoduchá. V češtině se furt jenom mění koncovky a pro cizince to musí být těžké si ty proměnlivé koncovky nějak zapamatovat. V angličtině je víc časů a je problém se naučit, kdy který použít, ale zato jsou od sebe docela snadno odlišitelné. Tady vám v rychlosti vypisuju nějaké základní časy:

Přítomný prostý: I drink; She drinks

Přítomný průběhový: I am drinking; She is drinking; We are drinking

Minulý prostý: I drank; She drank (nepravidelné sloveso, u pravidelného je koncovka -ed: She liked)

Minulý průběhový: I was drinking; She was drinking

Budoucí prostý: I will drink; She will drink

PS: Pozor, v zadání je "womEn", tedy "ženy", viz další příspěvky v diskuzi.


Kristna378637

Děkuji ti za pomoc

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.