1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "He drinks milk once a day."

"He drinks milk once a day."

Traducere:El bea lapte o dată pe zi.

February 22, 2015

7 comentarii


LidiaG2

Da odata in zi, de ce nu a primit asa raspuns?


EkanTaa

Nu există această exprimare în limba română. Corect este : ''Ó dată pe zi" :)


AndreiCata19

Nu ai cum sa spui o data in zi nu am auzit niciodata aceasta expresie


PetreDanie5

Odata e tradcerea corecta


lau850681

Numeralul adverbial o data se poate confunda cu substantivul o data si adverbul de timp odata. Contextul ne ajuta sa le distingem:

O data am citit, iar de doua ori am povestit. (numeral adverbial) Am notat o data memorabila in carnet. (substantiv) Ti-am povestit odata acea intamplare. (adverb de timp)


ValicaScri

Nu scrie pe ar fi trebuit s-ăl pună într-un colț măcar

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.