1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Have you written this number…

"Have you written this number?"

Traducere:Ai scris tu acest număr?

February 22, 2015

13 comentarii


gbgbvhgggb

Normal era corect:did you write this number? Si nu :have you written this number?


CorneliaGa3

Nu inteleg ce era gresit in raspunsul meu


ArturGrigo8

„Ați scris acest număr?” mi se pare, de asemenea, corect. Duolingo îl consideră greșit.


cornelparvu

Scris sau notat sunt sinonime


cornelparvu

Este imposibil ca odata sa imi dea gresit la' scris' si invercand inca o data mi a dat gresit la' notat' nu mai inteleg nimic


MariusMDM

De ce nu e corect pers a II pl


JuniorulLu

Ai scris tu numarul acesta. De ce nu merge?


JuniorulLu

Ai scris numarul acesta.. De ce nu merge.. Duo. Ar fi trebuit sa faci mai multe posibilitati..


costachega

Persoana a doua plural nu este la fel cu persoana a doua singular?


nechitavasil

Nu se înțelege vorbirea în engleză.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.