"Have you written this number?"

Traducere:Ai scris tu acest număr?

February 22, 2015

14 comentarii


gbgbvhgggb

Normal era corect:did you write this number? Si nu :have you written this number?

January 6, 2016

cornelparvu

Scris sau notat sunt sinonime

February 22, 2015

cornelparvu

Este imposibil ca odata sa imi dea gresit la' scris' si invercand inca o data mi a dat gresit la' notat' nu mai inteleg nimic

February 22, 2015

paul41031

merge oricum

January 6, 2016

paul41031

in loc de written nu trebuia wrote ?

August 28, 2015

ami111222

Prezentul perfect se formează cu ajutorul auxiliaru to have + forma treia a verbului, în cazul nostru (write, wrote, written)

August 6, 2016

CorneliaGa3

Nu inteleg ce era gresit in raspunsul meu

September 30, 2015

MariusMDM

De ce nu e corect pers a II pl

September 11, 2016

JuniorulLu

Ai scris tu numarul acesta. De ce nu merge?

October 5, 2017

JuniorulLu

Ai scris numarul acesta.. De ce nu merge.. Duo. Ar fi trebuit sa faci mai multe posibilitati..

October 5, 2017

JuniorulLu

De a raspunde

October 5, 2017

costachega

Persoana a doua plural nu este la fel cu persoana a doua singular?

August 18, 2018

ArturGrigo8

„Ați scris acest număr?” mi se pare, de asemenea, corect. Duolingo îl consideră greșit.

September 27, 2018

Ilnca1

Unde este semnul întrebări.

April 19, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.