"Haveyouwrittenthisnumber?"

Traducere:Ai scris tu acest număr?

acum 3 ani

11 comentarii


gbgbvhgggb

Normal era corect:did you write this number? Si nu :have you written this number?

acum 2 ani

paul41031

in loc de written nu trebuia wrote ?

acum 3 ani

ami111222

Prezentul perfect se formează cu ajutorul auxiliaru to have + forma treia a verbului, în cazul nostru (write, wrote, written)

acum 2 ani

CorneliaGa3

Nu inteleg ce era gresit in raspunsul meu

acum 3 ani

MariusMDM

De ce nu e corect pers a II pl

acum 2 ani

JuniorulLu

Ai scris tu numarul acesta. De ce nu merge?

acum 1 an

JuniorulLu

Ai scris numarul acesta.. De ce nu merge.. Duo. Ar fi trebuit sa faci mai multe posibilitati..

acum 1 an

JuniorulLu

De a raspunde

acum 1 an

JuniorulLu

Wtf.

acum 1 an

costachega

Persoana a doua plural nu este la fel cu persoana a doua singular?

cu 2 luni în urmă

ArturGrigo8

„Ați scris acest număr?” mi se pare, de asemenea, corect. Duolingo îl consideră greșit.

cu 1 lună în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.