Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Have you written this number?"

Traducere:Ai scris tu acest număr?

acum 3 ani

10 comentarii


gbgbvhgggb

Normal era corect:did you write this number? Si nu :have you written this number?

acum 2 ani

paul41031

in loc de written nu trebuia wrote ?

acum 3 ani

ami111222

Prezentul perfect se formează cu ajutorul auxiliaru to have + forma treia a verbului, în cazul nostru (write, wrote, written)

acum 2 ani

CorneliaGa3

Nu inteleg ce era gresit in raspunsul meu

acum 2 ani

MariusMDM

De ce nu e corect pers a II pl

acum 2 ani

JuniorulLu

Ai scris tu numarul acesta. De ce nu merge?

cu 11 luni în urmă

JuniorulLu

Ai scris numarul acesta.. De ce nu merge.. Duo. Ar fi trebuit sa faci mai multe posibilitati..

cu 11 luni în urmă

JuniorulLu

De a raspunde

cu 11 luni în urmă

JuniorulLu

Wtf.

cu 11 luni în urmă

costachega

Persoana a doua plural nu este la fel cu persoana a doua singular?

cu 1 lună în urmă