"I am going to control Europe."

Fordítás:Irányítani fogom Európát.

February 22, 2015

23 hozzászólás


barnak01

Micsoda példamondat!! A diktátorok kézikönyvéből ollóztátok? ;-)

February 22, 2015

tibonova

Donald Tusk ;)

October 31, 2015

PatrciaFer20

Ismét egy életszerű példamondattal állunk szemben :)

February 26, 2015

IstvnKovcs469272

Én ezt írtam: I am going to control your app. Nem nyert.

July 9, 2016

EszterTokai

mert a mondatban Európa van

July 25, 2016

Tams278981

Soros, te vagy az? :D

March 22, 2019

aptg.gabi

Úgy legyen! ;)

April 17, 2015

Bonzor

A felügyelni, ellenőrizni fordítást miért nem fogadja el?

June 25, 2015

Gizus123

Még most sem fogadja el, pedig szerintem is el kellene

October 21, 2015

Zsuzsizsuzso

Jelentettem.

December 13, 2015

eminens2

Európát fogom felügyelni. Elfogadja:2018.08.16.

August 16, 2018

BrunnerLas

Szerinte Euopa! Hihi..... Ugyanakkor a peldamondat nem rossz. Az en fogom iranyitani Europat egy munkakorre vonatkozik, valoszinuleg egy masik foldreszen talalhato anya vallalat megbizasa.

August 14, 2015

SaturdayplaceTom

Európát ellenőrizni fogom. Véleményem szerint jó fordítás.

November 10, 2015

tibonova

Szerintem is. Hibának jelenteném, ha találkoznék vele.

November 10, 2015

SaturdayplaceTom

Jelentettem is (ha jól emlékszem :) ).

November 11, 2015

norbert.hajdu

Ellenőrizni szerintem is jó. Max a szöveg környezetből derülhetne ki, hogy irányít vagy ellenőriz.

March 17, 2017

SzabCsaba9

Orbán?

June 10, 2017

orsea71

Dehogy, miket beszélsz? Ő már rég irányítja... :)

June 30, 2017

SzabCsaba9

Egyelőre úgy néz ki, hogy csak szeretné... :)

June 30, 2017

orsea71

Oh my friend, do you not watch the fantastic TV2? :D Isten bocsássa meg bűnödet... :)

June 30, 2017

SzabCsaba9

:)

June 30, 2017

KrauszMrta

"Én fogom Európát ellenőrizni." (2018. 06. 23.) Még mindig nem fogadja el az "ellenőrizni"-t!

June 23, 2018

JoeSzab

Ellenőrizni fogom Europát. Felügyelni fogom Europát!

July 15, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.