"On pokračuje."

Překlad:He continues.

February 22, 2015

6 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Macouch

On pokračuje - he continues, ale mohlo by být přece i He goes on, ale vyhodnotilo mi to chybně


Nemesis_NaR

Mně se tvůj překlad líbí. Nahlásil jsi ho tlačítkem, viz https://www.duolingo.com/comment/7117296 ?


EvaP65

"keeps on" je chyba?


jgstcd

Tady, jo. "Keep on" + gerundium znamena pokracovat v nejake cinnosti, ale bez toho gerundia to nic neznamena.


MirkaEberlov

A he aheads to by nešlo, proč?


Nemesis_NaR

Protože "ahead" není sloveso.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.