A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What do you choose?"

Fordítás:Mit választasz?

3 éve

14 hozzászólás


katalin1964

Mit választottál? Nem jó?

3 éve

karak74

A te mondatod nem múlt időben van? Bár gondolom, 23-as szinten ezt már te is látod.

1 éve

bela0830

választasz = választol

2 éve

evairenpinter

Mit választol? - Be kell sorolni ezt is a jó válaszok közé.

2 éve

karak74

A "választol" szó ezen oldal szerint a magyar nyelvben nem ismert.

1 éve

Lightbringer84

Bár a szóhasználat eltér, de fordításban a "hogy döntöttél?" alak nem jó? Az másképp lenne?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Igen, az más. What is your decision? How did you decide?

3 éve

Lightbringer84

Köszönöm szépen a választ.

3 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

Mit választál nem jo?

2 éve

Imorth
Imorth

No, "választál" isn't a correct word.
"Mit választottál?" = "What did you choose?"

2 éve

karak74

Bár én sem értem a "választál" szó jelentését, azért megjegyzem, ez az oldal a szót helyesnek tartja. De én is mindenképp szokatlannak és furának vélem.

1 éve

barnak01
barnak01

Jelentettem szerintem a Mit választól? is jó fordítás

9 hónapja

Maci1946

Beírtam, hogy "Mit választasz?" és nem fogadta el. :D:D:D

6 hónapja

zsukov71

Miből látom, hogy többes szám?

6 hónapja