"Ben sayfayı tasarlarım."

Çeviri:I design the page.

3 yıl önce

4 Yorum


xblackbrainx

Sayfa için sheet de kullanılır mı?

3 yıl önce

Emma-lee93

Sheet'i bu anlamda kullanamazsın. Sheet yaprak anlamına gelir (sayfa anlamındaki yaprak).

2 yıl önce

yedincifirat

the olmadan I design page dedim yanlış dedi ? the bildiğimiz the burada sayfayı hangi sayfa olduğunu bilmiyorum ?

2 yıl önce

Emma-lee93

Hangi sayfa olduğunu biliyoruz aslında çünkü sayfa diyerek belli bir sayfa belirtilmiş. Belirsiz olsaydı "Ben sayfa tasarlarım" denirdi :)

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.