"She counts on me."

Překlad:Počítá se mnou.

February 22, 2015

5 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

PatrikVilm

Proč se nepoužívá She counts with me?

February 19, 2018

ChovMart

Protože "count on sb." je frázové sloveso a znamená "spolehnout se na někoho" nebo "počítat s někým".

Pokud byste napsal vaši větu, tak by si nejspíš anglicky mluvící osoba představila, jak s "ní" např. sedíte u stolu a počítáte bankovky.

December 28, 2018

tenhobi

Z jakého důvodu se to překládá takto? :)

February 22, 2015

Milka46313

She counts on my. Nechce mi to prijat ako spravnu odpoved. Preco?

November 14, 2016

Lasercz

Protože my je moje (přivlastňovací zájmeno), zatímco me znamená mne/mně/mě

November 16, 2016
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.