Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Kde je dnes večer?"

Překlad:Where is he tonight?

před 3 roky

5 komentářů


Jirous-123

Může být: Where is he ( she) this evening?

před 3 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

Může, bez problému :)

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Máte pravdu. Jen to dosud chybělo.

před 3 roky

ttec1

Tahle věta přece sama o sobě nedává žádný smysl.Proč tam není on,ona nebo to?Vždy tam udělám chybu

před 3 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

Protože čeština slovesa časuje, neni nutné vždy přidávat zájmeno. Z tvaru "je" lze velmi snadno vyvodit, ze myslíme jednu třetí osobu a málokoho napadne, že by slovo večer bylo podnětem. Naopak, pokud bychom se tam to zájmeno pokoušeli nacpat, vyšlo by "Kde on je dnes večer" nebo "Kde je on dnes večer" a obě zní poněkud kostrbatě.

před 3 roky