"Organizasyon burada daha büyüktür."

Çeviri:The organization is bigger here.

3 yıl önce

5 Yorum


recepgocen

The organization is more big here yazdım ama kabul etmedi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü yanlış. kısa sıfatlar için more kullanılmaz -er eki kullanılır

3 yıl önce

recepgocen

Teşekkürler

3 yıl önce

Hasan_SALCIAV

Merhaba, more much nerelerde kullanabiliriz veya kullanamayız, bir döküman mevcut mu? Teşekkürler

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Örnekler:

I have much more cake than her.

Democracy is much more than just voting.


"a lot more" konuşmada "much more" dan daha yaygın yani:

I have a lot more cake than her.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.