"He always speaks well of her."

Překlad:Vždy o ní mluví dobře.

February 22, 2015

8 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


RomanChmelar103

Stále o ní mluví dobře nebere proc


Zdeka985336

stále, pořád se překládá still, always znamená vždy


PetrChrobo

on vždy mluví dobře o ní


Nemesis_NaR

Zní to kostrbatě. A zcela zjevně jsi jen přeložil slovo za slovem, jak to leží a běží, z angličtiny. Není to moc český slovosled.


rottkiv

Dalo by se v této větě použít místo "of" slovo "about"?


kacenka9

Ano, to se urcite da.


Jitka709231

Napsala jsem "He always speaks well about her "- neuznáno , proč?


ZdekaSchoo

Protože jste to měla přeložit do češtiny?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.