1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I want to tell you everythin…

"I want to tell you everything."

Çeviri:Sana her şeyi anlatmak istiyorum.

February 23, 2015

19 Yorum


arslansin

"Herseyi sana" ile "sana herseyi" arasinda nasil bir anlatim farki vardir ki benim cevabim kabul edilmedi.


sorumsuzz

''her şeyi sana anlatmak istiyorum'' neden kabul etmedi? anlam farkı yok ki.


KenanDemir5

"herseyi sana anlatmak istiyorum" neden kabul görmedi?


feride386050

'ben her şeyi sana anlatmak istiyorum' ile 'sana her şeyi anlatmak istiyorum' arasında hiçbir fark yok. Biri doğru, öteki yanlış olamaz!


glcn7714

Evet cok sacma kabul etmemesi


MiracTemel

Ben seninle her seyi konusmak istiyorum yanlis midir ?


asdzxvasd

yanlış olur. tell ile talk'ı karıştırmayınız.


MiracTemel

Hayır hayır karıstırdıgımdan degil anlatmak anlamında konusmak dedim ama yazdıktan sonra bende yanlıs yazdıgımı fark ettim teşekkürler :).


Savaskorzay

Sistemin cevabı yanlış lütfen şikayet edip, düzelttirilmesini sağlayın. Her pwkiştirmede yanlış yapacağız yoksa.


Nurzgen

devrik cümle mi kabul ettiniz


salihsapmaz

Sizinle herşeyi konuşmak istiyorum. Neden yanlış oldu anlamak istiyorum.


Tugcetrk1

Cok sacma olmus ya


MineErginy

Aynı soruyu 10 kere sordu


MineErginy

Bana hep bu soruyu soruyor ama


yakari1977

Şöyle olmaz mı? : I want to tell everything to you


feride386050

Çok saçma! Bu da tümüyle doğru bir ifade!


ahmet426611

Ben herşeyi sana anlatmak istiyorum yazdım kabul edilmedi


zZZaura

Arkadaşlar türkçe değil ingilizce söylemeniz gerekiyor telaffuz alıştırması bu türkçe söylerseniz tabiki kabul etmez

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.