1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I want to tell you everythin…

"I want to tell you everything."

Çeviri:Sana her şeyi anlatmak istiyorum.

February 23, 2015

13 Yorum


arslansin

"Herseyi sana" ile "sana herseyi" arasinda nasil bir anlatim farki vardir ki benim cevabim kabul edilmedi.


MiracTemel

Ben seninle her seyi konusmak istiyorum yanlis midir ?


asdzxvasd

yanlış olur. tell ile talk'ı karıştırmayınız.


MiracTemel

Hayır hayır karıstırdıgımdan degil anlatmak anlamında konusmak dedim ama yazdıktan sonra bende yanlıs yazdıgımı fark ettim teşekkürler :).


Savaskorzay

Sistemin cevabı yanlış lütfen şikayet edip, düzelttirilmesini sağlayın. Her pwkiştirmede yanlış yapacağız yoksa.


Nurzgen

devrik cümle mi kabul ettiniz


salihsapmaz

Sizinle herşeyi konuşmak istiyorum. Neden yanlış oldu anlamak istiyorum.


Tugcetrk1

Cok sacma olmus ya


sorumsuzz

''her şeyi sana anlatmak istiyorum'' neden kabul etmedi? anlam farkı yok ki.


KenanDemir5

"herseyi sana anlatmak istiyorum" neden kabul görmedi?


MineErginy

Aynı soruyu 10 kere sordu


MineErginy

Bana hep bu soruyu soruyor ama

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.