Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, hiçbir soruya cevap vermiyor."

Çeviri:He does not respond to any questions.

3 yıl önce

9 Yorum


cembilalbaytarr

belki de şimdiki zamanda oluyor ne biliyoruz ? he is not answering yaptım kabul etmedi

3 yıl önce

xnergy

Neden question s takisi aldi burada.

3 yıl önce

muratertac5577

Hic bir soruya demis demekki bir cok soru sorulmus

3 yıl önce

emili82

none of the questions neden olmadı

2 yıl önce

emili82

ok..anladım..cümle olumsuz olunca none kullanamıyorduk..unutmuşum

2 yıl önce

lalelalelale

respond nereden cıktı.sözcüge tıkladıgımızda answer cıkıyor cevap ın karsılıgı olarak

2 yıl önce

havvaner

guestion..s den bir canım gitti...

1 yıl önce

Emre-3534
Emre-3534

Yanlışım varsa düzeltin. Any questions bana çok saçma geliyor. Any tekil kelimelerle kullanılır. Is there any one? Any person who wants to pass the course... Any odd number greater than sixteen gibi. Herhanginin yani each'in olumsuzu gibidir. Benim düşüncem cevap yanlış.

1 yıl önce

mcanerkocak

doesn't yerine doesnt yazdığım için yanlış dedi inanmıyorum

1 yıl önce