Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"There are death risks."

Çeviri:Ölüm riski var.

3 yıl önce

18 Yorum


gkay.93

ölümcül riskler var olmaz mı ?

3 yıl önce

amaneden

Ölümcül kelimesini karşılamıyor "Death" ama . Ölüm riskleri var yerine, mevcut da kabul edilebilirdi bence.

3 yıl önce

ysfky99

Ayni cumlenin basina burada koydum kabul etmedi

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"burada" anlamını veren hiçbir şey yok cümlede

2 yıl önce

mustafasevil

'Orada ölüm riski var' çevirisini kabul etmedi. 'there are' cümleye bu anlamı katmıyor mu?

2 yıl önce

Kaansabriy
Kaansabriy

There tek basina burada anlami katar fakat there are veya there is var anlami katar

9 ay önce

Tired00

Hayır var anlamı katıyor, have has gibi

1 yıl önce

Mucahit772027

Ölüm tehlikesi de olmaz mı

1 yıl önce

mert.aktas

Niye ölüm riski için "death risks" kullanıyoruz?

3 yıl önce

Fatma478692

Çünkü risk sayilabilen bir isim olduğu için öyle ifade edilir

3 yıl önce

Elanur628445

riskli ölüm var olamaz mı

2 yıl önce

irfan13

Onlarin ölüm riskleri var kabul vardir . bunu kabul etmedi

2 yıl önce

BurcuSacuA

Burdaki tek hata çeviriyi tekil kabul etmesi

2 yıl önce

antu007

There are burada anlamı katmazmı?

2 yıl önce

aylinata2

There is/are= var, anlaminda kullanilan bir kalip.Yer bildirmiyor.

1 yıl önce

Mrym_44

There are vardır anlamı verir

1 yıl önce

FamousMan
FamousMan

burada yazdım yanlış çıktı

1 yıl önce

yusuf5734
  • Orada ölüm riski var " ı kabul etmeliydi
1 yıl önce