"She made it."

Fordítás:Ő csinálta.

February 23, 2015

13 hozzászólás


jani1972

Ezt lehet ugy is ertelmezni,hogy "sikerult neki"mint peldaul egy zuros helyzetbol kiszabadulni?

July 6, 2016

Abenhakan

Abszolút!

July 6, 2016

exerteknos

Én is ezt írtam, de nem fogadta el. :(

November 11, 2017

IzabellaSz2

A Duolingo saját "szótára szerint" a made szó jelentése :készítette,csinálta,tette. Mi lehet az oka,hogy mégsem fogadták el a válaszom: Ő tette ezt.

February 23, 2015

Abenhakan

Mert az inkáb "She did it."

February 23, 2015

IzabellaSz2

Köszönöm a segítséget,sajnos akad ilyen gondom,kezdő vagyok.

February 23, 2015

Abenhakan

A "make" alapvetően készít, a többi jelentése ebből ered.

February 23, 2015

Mammon100

A készített nem jó, csak a készítette

June 11, 2015

RkaKupsza

Szerintem a "megcsinálta" magyarosabb lenne. Vagy arra van egy másik kifejezés? Az is a "She did it"? (Nyilván nem ugyanazt jelentené a "ki csinálta ezt a széket"-re válaszként h. "Ő csinálta " vagy h. "Megcsinálta".)

December 1, 2015

adamkov084

Gondoljatok pl a made in taiwan es egyeb orszagokban "keszult" vagy "keszitett" dolgokra.

January 26, 2018

AntalKovcs9

'ő csinálta. ' nem fogadta el

May 9, 2018

-Hajnalka-

Elfelejtették odaírni, hogy in China xd

July 24, 2018

elisabeth902461

Antal kovcs9 -Your sentence was not complete. If you write "Ő csinálta azt " is accepted. it is forgotten by you the word (it)

May 19, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.