"What is happening in the group?"

Çeviri:Grubun içinde neler oluyor?

February 23, 2015

9 Yorum


kartalahm

Grup içinde ne oluyor kabul edilmeli

November 29, 2015

esinpein0

grupta ne gerçekleşiyor dedim kabul etmedi:(

April 15, 2016

timedigger

Kelimelerin eş anlamlılarının kullanılmasını kabul etmeyebiliyor. Grup yerine ekip gibi...

February 23, 2015

AneurinEE

Can someone explain the grammar of "neler"? I haven't come across it before.

May 21, 2015

orde90

It is the plural form of ne. If multiple or complicated things are going on somewhere you can use it this way :)

Maybe it can be translated as 'what stuff'

What stuff did you buy? - Neler aldın?

May 21, 2015

AneurinEE

Thanks, that's very helpful!

May 21, 2015

nastheillm

Selamun aleykum

February 22, 2019

cek738034

Grupta neler oluyor kabul edilmedi?

March 16, 2019

Mehmet358126

"neler oluyor" kelimelerini neye dayanarak tercume ediyorsunuz? Lutfen anlatirmisiniz?

June 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.