A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He appeared in the church."

Fordítás:Megjelent a templomban.

3 éve

5 hozzászólás


Slemi2
Slemi2

"Megjelent az egyházban" miért nem jó?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Ez mit jelentene?

3 éve

Slemi2
Slemi2

Dávid Ferenc reformátor egy halom egyházat végigpróbált a XVI. században. Aztán megjelent a szombatos egyházban is.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Tetszik...:-).

3 éve

Gabriska13

a gépszerinti helyes megoldást írtam be, mégsem fogadta el

1 éve