"Ea vorbește."

Traducere:She speaks.

February 24, 2015

11 comentarii
Această discuție este blocată.


Laurra20

La verbe se pune terminatia ,,s,, doar la persoana 3??


Drew275748

She speaks nu she speak ca mine


Elizz78275

Multumesc acum stiu pe viitor


Alex956293

Da, la persoana a 3-a singular


iiai

mihai826115, ai un stegulet langa propoziție, sau Report. Acolo poți raporta problemele. Aici pe forum sunt doar dezbateri, nu raporta problemele aici.


Ela370

Eu am dat "She speaks" , dar mi-a zis că nu e corect!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.