Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ea vorbește."

Traducere:She speaks.

acum 3 ani

10 comentarii


Laurra20

La verbe se pune terminatia ,,s,, doar la persoana 3??

acum 3 ani

alexia445218

Da

acum 2 ani

maya881723

Singular

acum 2 ani

LumeaLPS

Da

acum 2 ani

Cristina868708

Da

acum 2 ani

AdrianFera1

Am uitat să pun un (s) si nu e bine

acum 2 ani

Drew275748

She speaks nu she speak ca mine

acum 2 ani

Elizz78275

Multumesc acum stiu pe viitor

acum 2 ani

Alex956293

Da, la persoana a 3-a singular

acum 2 ani

Mariboss1

Am gresit eu va judec pe voi

acum 2 ani