"To je dokonalé zvíře."

Překlad:It is a perfect animal.

February 24, 2015

6 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


costrous

Proč je tam neurčitý člen? Dle mého selského rozumu se bavíme o konkrétním zvířeti, když vím, že je dokonalý.


tomzar

Ahoj,

Kdyby tam byl určitý člen, tak by člověk s kterým byste hovořil odvodil, že se jedná opravdu o TO konkrétní zvíře. Pokud se ovšem podíváme na původní českou větu, můžeme si povšimnout toho, že se nejedná o jedno specifické perfektní zvíře. Jedná se pouze o nějaké zvíře, které je perfektní. Je pravda, že můžeme být svedeni k ultimátním závěrům, že se jedná o jedno konkrétní zvíře kvůli slovu "perfektní".

Porovnejte:

She is a perfect woman. X She is the perfect woman.

Hodně zdaru na Duolingu!

Tom


vladimirbz

Jsem téhož názoru. Když konkrétní pes suverénně vyhraje soutěž, tak jeho majiteli mohu říct "To je dokonalé zvíře". Ale obecně fakt nevím, podle čeho někdo pozná, že jde o dokonalé zvíře. K této české větě by měly být přípustné obě varianty stejně, jako u české věty "To je minimální věk"


TomasK.7

urcity clen je spravnejsi, protoze kdyz popisuji ze je neco dokonale, tak tezko myslim neco neurciteho!


nueby

Nezáleží na tom, jestli je to něco určitého, ale jestli ten, komu to říkáte, má tušení, o čem mluvíte. Místo vykřičníků bych doporučil prostudovat https://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles.


Hana83561

Prosím proč nemůže být excellent místo perfect

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.