"Εμείς είμαστε ανάμεσα σε γυναίκες."

Μετάφραση:We are among women.

πριν από 3 χρόνια

18 σχόλια


Kitrinos
Kitrinos

χωρις να ειμαι σιγουρος, γιατι βρεθηκα σε αλλη προταση και εκανα το ιδιο λαθος, το between χρησιμοποιειται οταν αναφερομαστε μεταξυ δυο, ενω το among οταν αναφερομαστε αναμεσα σε πολλα, οπως δηλαδη σε αυτην την προταση πολλες γυναικες. θα ηταν χρησιμο να μας βοηθησει καποιος-α με περισσοτερες γνωσεις, για να ειμαι σιγουρος οτι καταλαβα σωστα την διαφορα between - among

πριν από 3 χρόνια

panagiotis_ts
panagiotis_ts

Ναι! :-)

πριν από 3 χρόνια

xaitini77

οι λεξεισ between και among ειναι ιδιες

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

O Kitrinos έχει δίκιο. Το between σημαίνει μεταξύ 2, ενώ το among ανάμεσα σε πολλά ;)

πριν από 3 χρόνια

xaitini77

ευχαριστώ πολύ για διάκριση , γιατί το λεξικό , που χρησιμοποιώ, όταν έγραψα τη μια λέξη έβγαλε κι την άλλη στη λίστα του.

πριν από 3 χρόνια

Tsouloufas

Και το between ανάμεσα δεν μεταφράζεται?

πριν από 3 χρόνια

panagiotis_ts
panagiotis_ts

Ναι, το between σημαίνει ανάμεσα, αλλά χρησιμοποιείται για να πεις ότι κάτι είναι ανάμεσα σε δύο άλλα πράγματα, ενώ το among για να πεις ότι κάτι είναι ανάμεσα σε περισσότερα από δύο πράγματα. Εδώ προφανώς η πρόταση δεν αναφέρεται σε δύο γυναίκες, αλλά σε τρεις ή παραπάνω. :-)

πριν από 3 χρόνια

xaitini77

οι λεξεισ (student pupil) ειναι συνωνυμες ή οχι ; ευχαριστω

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ναι, είναι συνώνυμες. Μια πιο εξειδικευμένη διάκριση είναι ότι το pupil χρησιμοποιείται στις μικρές ηλικίες (νηπιαγωγείο, δημοτικό σχολείο), ενώ student μπορεί να είναι κάθε ηλικίας (και μικρές, αλλά και πανεπιστήμιο, κτλ).

πριν από 3 χρόνια

xaitini77

ευχαριστώ πολύ που μοιράζεσαι τις γνώσεις σου μαζί μου ,όσο άμεσα κι απλόχερα δεν το έχω συνηθίσει ,καθώς αντιμετωπίζω κινητικές δυσκολίες

πριν από 3 χρόνια

panagiotis_ts
panagiotis_ts

Εδώ να συμπληρώσω ότι επειδή έχω μιλήσει με άτομα που τα αγγλικά είναι η μητρική τους γλώσσα για αυτό το θέμα, η λέξη pupil είναι πιο επίσημη. Επίσης, η λέξη student μπορεί να σημαίνει και φοιτητής/φοιτήτρια εκτός από μαθητής/μαθήτρια. :-)

πριν από 3 χρόνια

Achilleap

Χρησιμοποίησα το among και μου το έβγαλε λάθος με σωστή απάντηση το amongst. Υπάρχει κάποιος λόγος; όπως βλέπω το among βγαίνει ως σωστό!

πριν από 1 χρόνο

123lolita

Εμενα βγαζει λαθος το ενα και μετα το αλλο . . . Δηλαδη και τα δυο . . .

πριν από 9 μήνες

Nikos2017

Έγραψα "We are among the women" ήταν λάθος... https://ibb.co/j9Qiwb Η φράση "We are amidst women" είναι σωστή;

πριν από 9 μήνες

D_..
D_..
Mod

We are among the women είναι λάθος γιατί χρησιμοποίησες το οριστικό άρθρο, δηλαδή έγραψες 'στις γυναίκες' και όχι 'σε γυναίκες'. Το amidst ίσως και να είναι σωστό αλλά είναι λογοτεχνικός όρος και τόσο ασυνήθιστος που χρειάστηκε να το ψάξω... Το amid θα έβγαζε περισσότερο νόημα. Δε νομίζω ότι χρειάζεται να συμπεριληφθεί στις σωστές απαντήσεις.

πριν από 8 μήνες

sofia335515

Η σωστη απαντηση που μου δινει ειναι amongst και οχι among. Ποια η διαφορα ποτε χρησιμοποιουμε το ενα και ποτε το αλλο;

πριν από 8 μήνες

D_..
D_..
Mod

Δεν υπάρχει καμία διαφορά στο νόημά τους. Το among γίνεται δεκτό πάντως... Μήπως υπήρχε κάποιο άλλο λάθος;

πριν από 8 μήνες

NIKOLAS_VOUK

Στην ερώτηση <<Εμείς είμαστε ανάμεσα σε γυναίκες>>, απάντησα: -we are among the women. Η απάντηση που πρότεινε είναι: <>. ποιο είναι το σωστό.

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.