Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz polisi aramış olacağız."

Çeviri:We will have called the police.

3 yıl önce

9 Yorum


Abdulhamid141344

police yerine cops da doğru sayılmalıydı

3 yıl önce

ozgunsandal

Cok fazla film izliyorsun =)

3 yıl önce

BurakETZ

Have ne anlama geliyor

2 yıl önce

mehmetali_krdnz

Polis niye the belirsiz değil mi Herhangi bir polis için the kullanmadan olmaz mı

3 yıl önce

bahadirgurdal

-i eki the ile sağlanır.

3 yıl önce

abdullahturay

The neden sart

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Belirli polis olduğu içim

1 yıl önce